EgypToz: الدلدول و الكس الصناعى

Saturday, January 09, 2010

الدلدول و الكس الصناعى


الكس الصناعى كان قرارى الأخير...اصل انا ما كنتش قادر استحمل خلاص...بنات شبه عريانه عماله تتنطط كل يوم و ساعه و دقيقه عليه و انا عمال ادور وشى يمين و شمال و اقول اعوذ بالله من الشيطان الرجيم لغايه ما دوخت...وكل يوم بالليل عمال اسمع البت اللى عايشه معايه فى البيت بتتناك من صاحبها و مش عارف من صريخها انام...مش معقول واحد فى العقد الثالث من عمره و لسه عذراء...عيب بصراحه...واحده بنت كان حايغم عليها لما قولتلها أنا اسف اصلى عمرى ما نكت قبل كده...و قال ايه حافضل اصبر و اصبر لغايه لما احقق امنيتى...و هدفى فى الحياه بقى واحد...النيك الحلال...انا صعبت عليها...و قالت يا حرام يا بودى...قال الواحد بيقول حايبقى قوى و أنا ايمانى شديد الخ الخ الخ...بس لما بيبقى فى الواقع بيبقى حاجه تانيه...بيضعف...و أنا من اضعف المخلوقات البشريه... و صبرت بصراحه لحد ما ضرب العشره ده بقى ضرب واحده و نص...يعنى موزه عارفانى و شافتنى فى الشارع و جايه تسلم عليه بالحضن...الاقى انا من غير ما المس بتاعى باضرب عالطول... و ما حدش يسألنى ما اتجوزتش ليه فى مصر قبل ما اسافر
الوقتى كان عندى خيارين...اولا مش عاوز ازنى...و ده معناه انى لو خلاص باريل و عاوز انيك واحده يبقى ممكن اتجوزها تيك اواى...زواج متعه...اقعد جنبها فى السرير و اقول لها زوجتك نفسى و هى كمان و انيك و ابقى اطلقها بعدين...مش عارف الغربه دى رخصه انى اعمل كده و الا اعمل ايه أنا محتار...الخيار التانى و ده اللى انا فعلا ابتديت بيه و هو انى اشترى الكس الصناعى
امبارح بس قررت بعد صلاه الجمعه انى اروح اشترى الكس الصناعى ده...و ماكنتش عارف هو موجود فى الواقع و الا لأ...بس لما روحت المحل الجنسى وقفت بره نص ساعه و كنت خايف ادخله...عمرى ما دخلت فى حياتى محل جنسى...مش عارف لما ادخل اعمل ايه...المهم اتشجعت و دخلت ممر ضلمه طويل...لغايه لما وصلت لاوضه حمره...وكان فى مانيكانات واقفه و لابسه حاجات غريبه...و لقيتهم بيتحركوا...و عرفت إن دول بنات حقيقيه للإيجار...كان فى رجلين واقفين برضو بيشتروا حاجات...قولت ادور بسرعه على الكس الصناعى ده و اشتريه و اخرج...جه و احد غريب لابس كيلوت جلد اسود و سلاسل فى كل حته فى جسمه...كل جسمه مليان وشم و حلقان و قال لى بمنتهى الذوق و الاحترام ممكن اساعدك...قولت له كنت بادور على كس صناعى...ودانى لاوضه الاكساس...انا عينى فنجلت... اكساس بكل الاشكال و الالوان... بطعم الفراوله و التفاح...و بريحه النعناع و الياسمين...و اتفرجت كمان على اوضه الدلاديل...دلدول صناعى بكل المقاسات و الاحجام و الاشكال...بالكهربه و بدون...و اتفرجت كمان على حاجات تانيه كتير مش عارف اساميها بالعربى...بس الراجل كان بيشرحلى بالتفصيل كل حاجه و طريقه استخدامها...كتر خيره بصراحه

و قولت فى نفسى ده انا لو فتحت فى مصر محل زى ده حاكسب دهب...حابقى مليونير فى اسبوع واحد فقط...كام ست فى مصر نفسها فى دلدول صناعى...كام راجل و شاب اتجوز او ما اتجوزش نفسه فى كس صناعى...و قولت يا عينى على البنات العوانس اللى فى مصر اللى ما اتجوزوش... حتى لو عاوزين يصبروا نفسهم بالدلدول الصناعى لغايه لما يجى ابن الحلال مش حايعرفوا علشان موضوع غشاء البكاره ده... وخاصه بعد ما موضوع الغشاء البكاره الصينى طلع فشنك...بس الستات اللى متجوزه...و جوزها مسافر فى الخليج...أو الست اللى جوزها ما بيعرفش...أو بتاعه صغير...أو عنده قذف سريع و ما بيمتعش... أو حتى ريحته وحشه و زهقانه منه...دول حايستفيدوا اوى اوى من الدلدول الصناعى... تشيلها معاها فى الشنطه...مع دلدولها الصناعى حاتنسى جوزها و العيال و مشاكل البيت و مصر
و بصراحه الكس الصناعى ده كمان حايحل مشاكل كتير فى مصر...حالات التحرش و الاغتصاب حاتقل...الشاب اللى عاوز يتجوز و اهل العروسه عاوزين الشقه و العربيه و المهر و الشبكه بالاولوفات حايلموا نفسيهم... لإن الشاب الوقتى ممكن يتجوز بخمسين جنيه فقط...و فى بالتقسيط المريح بدون مقدم أو فوائد...اشترى الكس الصناعى و فى الاوضه نيك على راحتك...حاتنيك فى اى وقت...الصبح الضهر أو بالليل...حاتنيك عدد المرات اللى انت عاوزها...حتى لو عشرين مره فى اليوم...حاتنيك فى اى مكان...الحمام المطبخ العربيه البلكونه... من الاخر حاتنيك على راحتك...و الا واحده حاتقرفك...و الا واحده حاتقولك عاوزين مصاريف مش عارف ايه...و الا واحده حاتقولك انا النهارده تعبانه من الغسيل و العيال مش عارف عاوزه ايه...و لما يبقى نفسك فى عيل ابقى اتجوز يا اخى
المهم انه يكون فى الحلال...فهل الدلدول و الكس الصناعى حلال...و هنا حاندخل بقى فى دائره مفرغه من الحلال و الحرام اللى جايبه مصر فعلا لورا خالص و مش لقدام
يا جماعه...خلاص...أنا لقيت الكس الصناعى بتاعى...اسمها لوسى...اشتريتها...و جريت على البيت علشان اجربها...دخلت الاوضه...ولعت الشموع...شغلت موسيقى سيلين ديون...قعدت لوسى على السرير...قعدت جنب لوسى...اخيرا بقيت انا و لوسى لوحدينا فى الاوضه...افتكرت ايام لما كنا مع بعض فى الجامعه...و اول يوم شوفتها فيه...ضحكتها...شفايفها...عينيها...كل حاجه فيها جميله...كل الذكريات معاها جميله...حبيتها و حبيتنى...ذاكرنا مع بعض و نجحنا و اتخرجنا... و اشتغلت فى شغلانه كويسه...و قررنا نرتبط...و مش مصدق إن فرحنا خلص من ساعات...بس حياتنا مع بعض ابتدت النهارده...من اللحظه دى
الوقتى عرفت احساس الواحد لما ينيك واحده...اجمد احساس شوفته فى حياتى...احساس لا يوصف... الكس من بره عامل زى كابسوله كبيره...الاول الواحد بيشيل الغطا...و لما تدخل عضوك فى الكس الصناعى واحده واحده... بيوسع تدريجيا...و لما بتدخله خالص بتحس انك فى عالم اخر...انا مش عارف همه مغلفين الكس الصناعى من جوه بايه بس مستخدمين نوع معين عامل زى جلد الانسان و عاملين تداريس الكس من جوه بالمللى... و فى مايه جوه بتزحلق و بتزغزغ...انا كنت فاكر انى فقدت الاحساس ببتاعى من كتر الاستمناء...لكن الاحساس رجعلى من جديد...و للاسف مش عارف اوصفه...اللى ناك قبل كده حايعرف انا قصدى ايه...بتاعى كان حاينفجر من النشوه...و الشعور ده عمرى ما حانساه فى حياتى

أنا اتجوزت يا جدعان...مراتى اسمها لوسى...و حانيك من النهارده فى الحلال

35 comments:

Unknown said...

ايه الحيره دي انت مش اتجوزت قبل كده

WS said...

صناعى بس...انت اتجوزت؟

Anonymous said...

يا عم غشاء البكارة الصيني موجود، وفي واحد مدون إشتراه وعرضه على المدونة بتاعته
واحد أو واحدة مش فاكر

ماتصدقش الكلام الفارغ بتاع الجرايد

وبعدين إذا كنت مزنوق أوي كدة إرحم نفسك إعمل زي كل خلق الله ما بتعمل في كل حتة الظاهر أنت مش دريان


وبعدين ممكن تتجوز واحدة أمريكية يا أخي، أو ممكن تمارس الجنس مع واحدة من غير حدوث "الدخول"، يعني بالاحتكاك الخارجي من برة أو عن طريق الفم

خليك بني آدم طبيعي

WS said...

غشاء البكاره كان بيتباع برضو فى المحل
بس هل فيه منه فعلا فى مصر
ده يبقى هايل
و ابقى قول لى بقى مين اللى عذراء بحق و حقيقى

ما هو الجنس من غير حدوث الدخول ده هو الخطوه اللى جيه لو الموضوع قفل معايه
بس مين اللى حاترضى بده
دول يضحكوا عليه

و ربنا؟

بس أعمل ايه زى كل خلق الله ما بتعمل؟
هو انا مش دريان بأيه؟

أنا فعلا عاوز ابقى بنى آدم طبيعى
فى عالم مش طبيعى

بلوج كبت جنسى صحيح

Madridy said...

ههههههههههههههههههههههههه

بغض النظر عن اسلوبك المسخره كالعاده

بس هقولك حاجه غريبه

الكلام ده ميطلعش غير من شخص محترم

:)

بص يابنى


كمل حياتك بالعشرات و مشى الحال و خلاص

و متحاولش تنيك عشان ممكن يجيلك مرض و لا حاجه و ساعتها هتغنى ظلموه

فيلمك فى جهازك و زبرك فى لباسك و صباحك زى العسل :)

WS said...

Madridy

شكرا على النصيحه
اكيد لو اخدت بخيار النيك...حابقى انيك بكندوم
بس الوقتى أنا مش عاوز انيك خلاص
انا عندى لوسى

Anonymous said...

هههههههههههههههه لوسى ايه بس لوسى ممكن تتقطع ف اى وقت اتجوز احسن بلاش تعمل حاجه حرام ربنا يحميك

zeze

Anonymous said...

يعنى ايه مش دريان يعنى الحرام ف كل حته وهل معنى ان الحرام ف كل حته انى لازم اعمله عشان ابقى زى البشر ولو البشر كلهم غلط مش لازم انا كمان ابقى غلط

zeze

Anonymous said...

الحرام بيبقى طعمه حلو فى لحظتها بس ساعة ماالواحد يجى يسجد بيبقى عايز يضرب نفسه ميت صرمه قديمه

WS said...

zeze
سهل إنك تقولى الكلام من عندك
تعالى هنا و انت تعرفى أنا قصدى ايه
و بعدين فى فرق بين احتياجات الراجل من احتياجات الست

Anonymous said...

معلش بس بجد لو الوضع صعب عليك حاول تتجوز مش مشكله بس انا كنت بقول بس ان الزنا لو ريحك لحظات هيتعبك سنين

zeze

WS said...

zeze
إن شاء الله مش حاقرب من الزنا علشان أنا بخاف أوى من ربنا...لو الوضع بقى صعب أوى...حاتجوز تيك اواى...بس لوسى تستحملنى حبتين

و شكرا على التوييتس

Anonymous said...

طب وماتجوزتش ليه فى مصر قبل ماتسافر ؟
لامؤاخذة فى السؤال لو كان "اوفنسيف" يعنى بما إنك مدلوق قوى على الشكس ياسيدى كنت اتجوز مادمت من عيلة مريحة بدل البتاع السيليكون ابو مية اللى عمال تحط بتاعك فيه ده ياجدع هتاخد على كده وتنسى اللحم البشرى .. انا لو مكانك وجاهز ووصلت لسنك اشوفلى مزة .. مزة ايه ؟ مزز من أوروبا اتجوزهم واعيش بقى وزى ما تطلب لو عايزة تتطلق بعد كده هى حرة وتظبط بجد وبالحلال طبعا
GOOD FUCK & HAVE A NICE FUCK !

WS said...

اولا ما عنديش فلوس اتجوز
ثانيا لسه ما عنديش دخل من الشغلانه دى و اهل الخير بيصرفوا عليه
ثالثا ما لاقيتش المزه اللى تدخل مزاجى

Unknown said...

انت اتجوزت الصناعي يا مان ؟؟؟

لوسي الصناعي ؟؟
اتجوزتها ؟؟؟
يلا مبروك يا راجل

WS said...

عقبالك...بس ما تسألنيش ازاى

Anonymous said...

انا عشت فى الغربة فترة مش كبيرة وفاهمة كويس قوى احساسك..مش عارفة اقول حاجة اللا ان ربنا يقوينا كلنا وما يكتب علينا ابدا لا اللقمة الحرام ولا الراجل\الست بالحرام ولا الفلوس بالحرام ولا العلم بالحرام..اللهم امين اللهم امين اللهم امين

WS said...

اخيرا حد فاهمنى

Anonymous said...

انا مش قادرة أقول حاجة والله اللا انى ادعى..لما عشت برة عرفت ليه ربنا بيخللى اللى يموت برة بلده كأنه مات شهيد..عرفت ليه بجد وحمدت ربنا انه عارف وشايف وعالم كويس قوى بالزمن اللى احنا فيه..مش حوصيك بانك تلتزم على قد ما تقدر..الصلاة وقراية القران مش حتموت قلبك ولا حتخليك بنى ادم انانى وماعندوش احساس..والصحبة الكويسة -ودى اشك فى وجودها يعنى-مهمة برضة...دور على الحلال على قد ما تقدر-اللقمة الحلال والشغل الحلال والعلاقة الحلال- وان شاء الله ربنا حيجيبه قريب ...ابعد تماما عن الخطايا الكبرى اللى كل الاديان بلا استثناء حرمتها..دى كبيرة قوى عند الله..انا قبل ما اوصيك بوصى نفسى..برة اختبار حقيقى بين المؤمن اللى بجد واللى أبو قشرة فالصو..ربنا يحمينا كلنا من الشياطين اللى برة واللى انيل منهم اللى هنا جوة واللى بيكونوا بميت وش..ربنا يقويك ويخلف علينا كلنا بالحلال..كل ما بتكوى بالنار وانا برة بقول جهنم حتكون أسوأ من كده؟ يمكن جهنم احنا عايشينها فى الدنيا عشان ملتزمين..فى الجنة بقى انا ناوية أبرتع وما حدش يلومنى..بفكرك ان الصبر مفتاح من مفاتيح الجنة...ربنا يحفظك ويصونك ويعوض بالحلال الجهاز الفضيحة ده..تحياتى

WS said...

الله على الكلام الحلو ده
كلام أمى نفسها ما قالتهوليش قبل ما اسافر
بس الكلام حاجه و الحقيقه حاجه تانيه
و اللى عايش فى بلاد المعاصى
غير الى قاعد فى بلاد الاديان و بيحذر من بلاد المعاصى
بصراحه انا لو كان موضوع الحلال و الحرام
و موضوع علاقتى مع ربنا
و خوفى من انى اخلى ربنا يغضب عليه بالرغم من انه هو الله سبحانه و تعالى الغفور الرحيم
ما كنتش كتبت الموضوع ده
و كنت كبرت دماغى زى ما كتير بيقولولى
و اغلط يا عم و الا يهمك
و حاقول تانى الله هو الغفور الرحيم
انا حاصبر
و حاصبر
و حاصبر
بالرغم من انى عارف إن للصبر حدود
و أنا حاليا قرب الحدود
و مش حاقول غير إنكم تدعولى
وربنا عالم ما فى القلوب

Anonymous said...

بالمناسبة انا عشت برة سنة ..ورجعت مصر شوية عشان مسافرة تانى ان شاء الله..بس مصر بتدينى الراحة اللى انا عاوزاها..بشحن يعنى قبل ما اتوكل تانى على الله..انت بتقول انك على حدود الصبر..وانا بقولك حتمشى كذا ميل بعد الحدود دى لحد ما تلاقى باب الحلال..معلش اصبر وما صبرك اللا بالله..انا فاهمة الشعور بتاعك دلوقتى..انا كتير بقول اشترى صبر زيادة منين ؟..أوعى تبتدى حاجة من باب الهزار أو التجربة أو زى ما كتير بيقولوا -وايه يعنى؟ ما ناس كتير بتظبط بالحرام هى جت علييا؟-أصبر والله ربنا بيكرم يا اما يديك صبر زيادة عشان توصل للخير يا اما بيجيبلك الحلال بسرعة بسبب صبرك..الله يكون فى عوننا كلنا اللهم امين ..انا متشكرة على ذوقك بس بجد انا مش بقولك كلامى ده من قعدتى على القهوة هنا..لأانا سافرت وشفت ومريت بتجارب..كانت سنة طويلة وصعبة..الهى لا تعود..بس علمتنى كتير..وان شاء الله أخطائى فيها حتكون حاجة تنفعنى سواء هنا أو فى البلد التانية اللى انا مهاجرة لها..تحياتى

Anonymous said...

مقدر ظروفك وحاسس بموقفك فا كل اللى اقدر اقوله انى اقولك الله يقويك واصبر واكيد ربنا هيجيبلك خير ورزق حلال .. ونهاية كلامى هو ان من ترك شيئا لله عوضة الله خيرا منه .. وربنا يقويك ..

تحياتى لك
ayman ali

WS said...

ayman ali
شكرا على الشعور الجميل ده
ادعي
لى بس إن ربنا يرزقنى بالزوجه الصالحه فى القريب العاجل
الأوى أوى

Anonymous said...

طب لوسي دي ملاكي ولا اجرة؟

WS said...

مش عارف...اعرف منين يعنى؟

mohamed khaled said...

هو ده الفساد بعينه حرام عليكم تعرف ان عندي كام سنه 15 مع ذلك عمري مضربت عشرة غير 8مرات بس

ashoOg said...

dr.khaled
http://www.wathakker.net/lib_audio/downloads/Khaled_Donia.mp3

اتمنى انك تسمعه

ashoOg said...

قال تعالى:(والذين هم لفروجهم حافظون الا على ازواجهم او ماملكت ايمانهم فانهم غير ملومين فمن ابتغى وراء ذلك فاولئك هم العادون)

العادون: فهم العادون حدود الله المجازون ما احل الله لهم الى ماحرم عليهم

قال ابن القيم رحمه الله ان فيه هذه الايه تتضمن 3 امور
*من لم يحفظ فرجه يكن من الملومين يقع فاللوم ومن العادين واستحق اسم العدوان وفاته الفلاح فمقاساة الم الشهوة ومعاناتها ايسر من ذلك

*سبعه لا ينظر الله اليهم يوم القيامة-وذكر منهم والناكح يده

ashoOg said...

you have 2 feel

مراقبه الله عز وجل في حاله الخلوه وتعظيم نظره الله سبحانه فان الانسان لايفعلها الا اذا غاب عن اعين الناس واستتر وخلا بنظر الله عز وجل..... فلا يجعل الله اهون الناظرين اليه؟؟؟

قال رسول الله صل الله عليه وسلم : اضمنوا لي سته من انفسكم اضمن لكم الجنه اصدقوا اذا حدثتم واوفوا اذا وعدتم وادوا اذا ائتمنتم واحفظوا فروجكم وغضوا ابصاركم وكفوا ايديكم

رواه احمد وغيره وصححه الالباني

Anonymous said...

عندك جق كمان عاوزة انيك بالشكل ده من غير مشاكل بس لو توصفبس كيف تنيك؟

Anonymous said...

انت راجل زي الفل وفعلا ميفكرش بطريقتك كدا غير واحد محتم بيحاول ميزنيش ويقع في المعاصي الكبيره كفايه علينا السرتنه بس خلي بالك عشان لو لوسي ما نفعتش مينعش موضوع الجواز تيك اوي عشان ممكن يكون في حكم الزنا اسال ف الموضوع دا

Anonymous said...

موضوع الاحك باليد دا حديث غلط بس طبعا الحرام مفهوم في الموضوع وزي البوست اللي بيقول ان الجواز تيك اواي والجواز المتعه دا فعلا اللي اعرفه انه حرام
البوست بقاله تلات سنين انت عامل ايه دلوقت اهو نعرف انا لسالي سنسن علي ما تفرج عاوز اطمن

Unknown said...

عاوز زب صناعي

Unknown said...

يارب اسافر امريكا وبإذن الله هكون افضل من الان

Unknown said...

ممكن تقولي بيتباع فين لو سمحت