EgypToz: [MOBI-EID] mania

Saturday, October 13, 2007

[MOBI-EID] mania

5 comments:

Rain_Drops said...

أنا مش فاهم حاجة ، هي فيه حاجة ذات حيثية هما بيصوروها ولا بيعملو ايه بالضبط ؟

WS said...

عادى ، ناس بيصوروا بعضيهم ،انا مش فاهم برضو ، بس بيتهيألى دول ناس اول مره يشوفوا ناس كتيره بيصلوا العيد، او ناس فجأه كررت تجرب الكاميرا بتاعت الموبايل فى نفس الوقت

طب على فكره...ان برضوا عملت زيهم و صورتهم...و الا ايه؟

مش فاهم

4thH said...

just wanted to let you know ( for the 5th time I know ) how much I love your blog .. one of the few interesting things I find and enjoy on the web . thanks for keeping it up .

WS said...

keeping it up??!!

معقول...شكرا جدا جار القمر...مع انى كنت كررت انى اوقف بقه تضييع وقتى و وقت غيرى و اركز شويه فى الواقع...ده انا ضعت فى الواقع...تتصور ان هنا بقى عالمى الخيالى...اصل انا ما باقيتش مصدق العالم الحقيقى...و علشان كده كررت انى اعيش هنا بقه احسن...و على فكره..."كررت" ما بقاش يجى خلاص من "القرار"...بقى بيجى من "تكرير" البترول

و سلملى على المعموره

Badr said...

a lovely lovely post. shows how "ziat" the egyptian people are. anyway i really like how you caught that.