EgypToz: بتاعى

Friday, October 19, 2007

بتاعى

شوفت بتاعى
ايوه
شوفته امتى؟
امبارحازاى؟
كان نازل على الانترنت
طب ما قولتليش ليه؟
كنت فاكرك عارف...ده كل الناس شافته...ما تزعلش
هممم...طب ايه الاخبار؟
يعنى...مش بطالطب ممكن ابقى اشوف بتاعك؟
اكيد طبعا...ايه يابنى...مالك واخد الموضوع بحساسيه كدهاصل انا ما باحبش حد يشوفلى...اصل انا شايف ان دى حاجات خاصه
حاجات خاصه؟...ليه يعنى؟
طبعا...دى حاجات خاصه باحب احتفظ بيها لنفسى
انت زعلان علشان كل الناس شافتهاايوه زعلان...كده حايفضلوا يعايرونى بقه كل ما يشوفونى...انت تحب يعنى حد يشوفلك؟
يا اخى كبر...ده انت لسه جديد بقه و ماشوفتش حاجه...و بعدين بصراحه انت مكبر الموضوع اوى...دى الناس بتنسى زى الهوا...و بعدين مالك فاكر ان الناس مهتمين بيك اوى كدهمش حكايه مهتمين...و انا مش متضايق علشان شافوا و كده...انا متضايق علشان دى حاجه ما تخصش حد...و مافيش حد ليه الحق انه يشوفها
بس ما فيش حد اعترض قبل كده زيك...ما طول عمرهم بيوروا بتوع الناس التانيه
خلاص بقه...اهى مره و عدت...بس المره الجايه مش حاخلى مخلوق يشوف النتيجه
هىء...ابقى قابلنى
قشطه

1 comment:

Anonymous said...

أنا شوفت بتاعك